Monday, July 21, 2008

s tobom sve


idite na njihovspejs (a mislio sam da nikada nikoga neću slati na tu stranu). a tamo?
everything with you je pogled kroz malo odškrinut kapak postavljen između nas i stvari koje nas čekaju početkom sledeće godine, kada će se pojaviti prvi album grupe the pains of being pure at heart. nestrpljivi
ste koliko i ja? jesen nam pritiče u pomoć. čekanje nije tek jedinstveni, neprekinuti, linearni download sa jednog statičnog mesta. ono je, sva sreća, fragmentisano, skokovito i čini ga više paralelnih tokova. čitajte mi s usana: novi. the. radio. dept.

p.s. delimično inspirisano holdenovom primedbom od sinoć da je labrador nešto
, khm, utanjio u poslednje vreme. utanjio đavla, kažem ja. dobili smo od njih letnji sampler, novi singl pellea carlberga (pelle and sebastian! o, da!), ep the radio dept. i najave tri nova albuma, od kojih dva najvažnija stižu krajem avgusta i u septembru.
p.p.s. the pains... impuls sam dobio na skatterbrainu.

No comments:

Powered By Blogger