Tuesday, November 13, 2007

šuga!

odlučio sam da se prepoznam kao tagovan od strane voljene popkitchen te prilažem sliku kaosa na mom desktopu (koja reč prosto vuče u digresiju o tome kako mi je dosta tih metafora u koje su nas dizajneri operativnih sistema i softvera uopšte, čini se, zauvek uterali).


s druge strane, desktop u windowsima mi je zatrpan kao i desktop u tzv. realnosti. naročito na poslu. značajna razlika je što se u centru univerzuma ploče mog radnog stola ne nalaze the sopranos, već naprava koja gura taj windows. kliknite na sliku da biste u pravoj veličini videli čudesa koja nose imena poput: how indie rock lost its soul, macbook_pro (što se većini korisnika windows platforme i pc računara snilo...), 10 years of labrador (muzička izdavačka kuća iz švedske, a ne poluostrvo u kanadi, niti istoimena pseća rasa), tony wilson dies; kao i hrpu dokaznog materijala u budućem antipiratskom procesu protiv mene.

5 comments:

popkitchen said...

E sjajno, nisam znala da che se ovo primiti. Kad te izvedu na preki sud a ti reci "Priznajem samo sud svoje partije".

Da mi je znati sta ti znachi folder Kitnj, krenula sam cak i da kliknem da vidim ...

Ovde nemam vremena da gledam ni ono sto sam ponela, a chula sam da Kanadjanin sa trecheg sprata ima novog House-a, ja cu to posle 21. kada se vracham kuchi. A onda dolazim kod tebe da uzmem novi kontigent.

d@super|studio said...

htedoh reci da to i nije neki kaos.

[URL=http://img218.imageshack.us/my.php?image=desktopuf3.jpg][IMG]http://img218.imageshack.us/img218/3609/desktopuf3.th.jpg[/IMG][/URL]

d@super|studio said...

bladifakinimidžšekikstenžn

a@super|studio said...

[popkitchen]
u folderu 'kitnj' su neki kitnjasti fontovi. čak i najljući poklonik grafičkog modernizma (ja?) dođe u nepriliku da takve ponekad primeni.
to se, naravno, može negativno odraziti na stepen i neupitnost podrške od strane moje partije u bombaškim i antipiratskim procesima koji me čekaju. šmrc.
e stvarno, ako tamo neki kanađani treba da te skrbe... znaš ti dobro ko će za tebe gigabajtima spelovati *welcome home*. požuri.

Unknown said...

Kanadjanin ode ... bio ovde samo dve nedelje. Legenda kaze da je ostavio poruku u sobi Grka (koju je iznajmljivao i koja je ispunjena post-it porukama, tako Grk valjda uchi) Ali peed in the olive tree.

Kakav je to Grk koji sa sobom ne nosi drvo masline?

Powered By Blogger