Tuesday, March 04, 2008

vest je super



svi na kioske!
danas (utorak, 04/03/08) izlazi huper (!) #436. ili - ukoliko računate vreme od trenutka kada je a@superstudio preuzeo ulogu art direktora/dizajnera u tom napaćenom časopisu koji reputaciju iz devedesetih vuče poput bukagija, ali je na dobrom putu da postane najrelevantniji aktuelni domaći pop magazin - huper #001 ;) prepoznaćete ga po nedostatku zaglavlja. prepoznaćete ga po znaku koji će vam reći: bolnica? hotel? hidrant? prepoznaćete ga po naslovnoj strani čija je stilska udica u žanru erotskog magazina od pre npr. 35 godina (da bi stvar bila sumanutija, na njoj je amy winehouse). prepoznaćete ga po spisku saradnika - đolović, vujanović-freedom, oltvanji, vojnov, petrović, bilbija, uzelac, lakićević, milovanović... prepoznaćete ga i po tome što ćete kopati po novčaniku i džepovima ne biste li pronašli još tu jednu novčanicu. cena je 109 (?!) dinara.

7 comments:

popkitchen said...

lepo. iznenadila sam se zimus kad sam kupila jedan broj. tu stvarno ima sta da se prochita. huper ima tu crtu da se obracha mladjoj publici, a bojim se da ja vishe nisam deo nje, ali istovremeno se trudi da bude gotivan, ali i informativan, sto bi moglo da se pokaze kao dobra formula.

Aleksandar Maćašev said...

Izgleda do jaja. Bra'o majstore.
Pazi kad sam na trafici izgovorio "Dacete mi i... Huper". A Amy kao na naslovnici neprezaljenog Cik-a (Chick-a?).
Nisam ni krenuo da ga citam, samo ga prelistavam.

a@super|studio said...

znao sam ko će izvući *tu* zlatnu žicu reference. samo sam te čekao. upravo - čik! subverzija se prvi puta odigrava kao komeNdija, pa se ponavlja kao... nije ni važno. samo da se čovek kvalificira za globalni natječaj "učinite da amy winehouse izgleda seksi". glad you like it.

Anonymous said...

odlicno!

Ivan Bevc said...

Svaka cast...pao sam na dupe kad sam video kako dobro izgleda.

Samo...mislim da je najveca greska zadrzavanje starog imena...aman, dosta vise sa tim...ja i dan danas imam asocijaciju na "dnevnik jedne tinejdzerke" i sestre Patakovic... to ime je stvarno teret...trebalo je smisliti neko novo ime i lansirati ga kao potpuno nov casopis.

Ovako...plasim se da ce tiho umrijeti na kiJoscima.

Anonymous said...

novi huper je stvarno simpatican, nadam se da ce dovoljan broj ljudi shvatiti da se taj casopis zapravo promenio. ne znam kako, mozda bi b92 mogao da pomogne? popboks?

zagrljaj said...

super izgleda, a i sadrzaj je sve bolji. dizajn ima 80s shmek, pregledan je, jednostavan, upecatljiv.

Powered By Blogger