Friday, June 22, 2007

tri (3) godine



leakovao je.

7 comments:

popkitchen said...

upravo soulseek sljaka, a ja slusam one 4 pjesmice koje sam skinula pre neki dan i sta da ti kazem sem da
1) ne chujem klavijature, sto ne znaci da ih nema, nego verovatno ove 4 stvari bi mogle da budu na anticsu bez problema
2) Our Love to Admire "raste na meni" (growing on me)

a@super|studio said...

voljena popkuharice,
nakon trećeg slušanja, i na meni je džikljao ovaj OLTA. mislim da ćemo se lepo i dugo družiti. kao što nam odnos i nalaže. it's gonna be a good year, after all...

little voice said...
This comment has been removed by the author.
little voice said...

obrisala sam comment jer sam primetila nedopustive propuste u kucanju...a i vizuelno je comment upadao u oči...imao je taj glupi space/enter koji sam accidentally okinula
elem poenta je da je album posle trećeg slušanja best thing to happen this year...lighthouse mi je tihi favourite
@popkitchen, ja ti narezala album i neke martha w.'s EP-ijeve za subotu, doći ću na kratko da ti dobacim to tunajt, već sam nacrtala srčiće i cvetić :)

popkitchen said...

aman brate jel ce prochi 3 godine do tvog/vasheg sledecheg posta?

a@super|studio said...
This comment has been removed by the author.
a@super|studio said...

evo, popkuharice, i pre isteka trogodišnje ćutnje na koju smo/sam se zavetovao...

Powered By Blogger